Jubileumborrel 🥂

Beste oud-leden, vrijwilligers en betrokkenen van Scouting ’63,

2023 is het jaar onze scouting 60 jaar bestaat! Dit bijzondere jubileum kunnen wij natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan. Daarom organiseren we een jubileumborrel voor iedereen die ooit lid is geweest of zich ooit heeft ingezet voor scouting ’63.

Graag willen we jou hiervoor uitnodigen. De borrel zal plaatsvinden op zaterdag 22 april 2023, bij ons clubhuis op Kerklaan 102 te Leimuiden. Van 15:00 t/m 19:00 is iedereen van harte welkom om gezellig wat te drinken en mooie herinneringen uit te wisselen. Om 16:00 zullen we met zijn allen samen proosten om terug te kijken op een geweldige 60 jaar, en natuurlijk op een mooie toekomst.

Om zoveel mogelijk oud leden en vrijwilligers van onze club te kunnen uitnodigen, vragen wij jouw hulp om goed na te denken of je mensen kent die ooit iets met de vereniging te maken heeft gehad: misschien wel als lid of vrijwilliger of op enig andere manier, iedereen is van harte welkom. Als je iemand weet mag je deze mail met de (onderaan dit bericht gemelde) uitnodigingslink doorsturen.

Tijdens deze jubileumborrel zullen wij onder andere een minimuseum inrichten, en daarbij kunnen we jouw hulp ook goed gebruiken. Heb je nog oude spullen, verhalen of foto’s (digitaal of fysiek) die je doen herinneren aan scouting ’63? Wij kunnen deze goed gebruiken om ons minimuseum extra volledig te maken. Als je iets wilt uitlenen of doneren neem dan contact op via onderstaande gegevens, dit zou ons enorm helpen!

Wij hebben er erg veel zin en zijn vol enthousiasme er mee bezig. We hopen dat jullie ons hierbij willen helpen en dit enthousiasme door willen geven.

Voor verdere vragen of opmerkingen over de jubileumborrel kan je contact opnemen via 60jaar@scouting63.nl of 06-19470105 (Toon Brand)

Meld je aan via scouting63.nl/jubileum

Hopelijk tot 22 april!