vrijdag 25 oktober

Professor Barabas en De Tollende Tijdstenen

Het verhaal gaat dat Professor Barabas in een geheim laboratorium ergens diep onder de grond bezig is geweest met een spectaculair project, hij was Tijdstenen aan het maken! Deze Tijdstenen zien er uit als gewone keien, maar bezitten de magische kracht om je naar een bepaald moment in de tijd te laten reizen.

Dat lijkt fantastisch, maar door een ongeluk in het laboratorium zijn alle Tijdstenen in de Teletijdmachine gevallen en nu lopen alle tijden door elkaar heen. Er zijn indianen in Egypte, ridders met auto’s en er lopen marsmannetjes rond in middeleeuwse kastelen. Een complete chaos! De enige manier om de wereld te redden en de tijd weer op zijn plaats te krijgen is om alle Tijdstenen te verzamelen en terug te brengen naar Professor Barabas.

Help jij mee de Tijdstenen te verzamelen?

Hoe werkt het?

• je geeft je op in groepjes van minimaal 4 en maximaal 8 personen (incl. begeleiding).
  • lopers zijn, uitgezonderd van de begeleiding, tussen de 5 en de 12 jaar.
  • ieder groepje heeft minimaal 1 volwassen begeleider bij zich (18+), zonder volwassen begeleiding mag de groep niet deelnemen!
  • in verband met o.a. vervoer en de spellen op de posten hebben we ruimte voor maximaal 8 personen per groepje. Groepen groter dan 8 personen moeten wij helaas uit elkaar halen en in andere groepjes herplaatsen.
  • in verband met een beperkt aantal tijdslots behoudt de Scouting zich het recht voor indien nodig groepjes met minder dan 4 lopers bij elkaar te plaatsen om iedereen de gelegenheid te geven mee te kunnen lopen.
  • alle speltakken van Scouting ‘63 staan met een post langs de route. Naast de posten met een activiteit, hebben we ook een post met een hapje en een drankje.
  • let op, de leiding van de speltakken loopt niet mee met de groepjes!
  • bij melding van ongepast gedrag zoals het afsteken van vuurwerk, geluidsoverlast veroorzaken en/of vandalisme wordt het hele groepje van het traject afgehaald en teruggebracht naar het Scouting gebouw.
  • verkleden moet niet, maar vinden we wel heeeeeeeel erg leuk!
  • en als laatste: voor de veiligheid en voor de fun, versier jezelf met leuke lichtjes!

De inschrijving is gesloten