Heb je altijd al eens een kijkje willen nemen bij de scouting? Nu is de kans om een keer langs te komen. En nu met een gave activiteit namelijk: archery tag! Dit is een gaaf spel waarbij de kinderen met pijl en boog op elkaar kunnen schieten. De pijlen hebben een zachte voorkant en de kinderen dragen een gezichtsmasker zodat ze niet gewond raken als ze worden geraakt.

De leeftijd is van 11 tot en met 15 jaar. Hierbij horen twee groepen op de scouting namelijk de scouts en de zeeverkenners. Bij de scouts worden gave activiteiten gedaan zoals hiken, pionieren of een kampvuur maken. Bij de zeeverkenners wordt in de zomer veel gezeild op de westeinder plassen en in de winter worden de boten weer mooi gemaakt voor het volgende zeilseizoen.

Spreekt dit je aan? Meld je dan vooral aan voor de archery tag op 24 april van 14:00 tot 16:00 via het onderstaande formulier.

Inschijven

Inschijven is helaas niet meer mogelijk.