Beste ouders, verzorgers, leiding en vrijwilligers,

Scouting Nederland adviseert alle Scoutinggroepen en –organisaties in Nederland om alle activiteiten tot en met 31 maart niet door te laten gaan. In het Scoutingspel vindt veel fysiek contact plaats. Met dit besluit sluit Scouting Nederland aan bij het advies van het kabinet om sociale contacten in het algemeen sterk te beperken.

Bij Scouting ’63 volgen wij het advies van Scouting Nederland en daarom zullen alle activiteiten tot en met 31 maart niet door gaan.
Dit betekent dat alle speltakopkomsten tot en met 31 maart helaas niet doorgaan.

Daarnaast zullen we ook onze NL doet dag uitstellen. Zodra we een nieuwe datum geprikt hebben zullen we dit laten weten.

Mochten er nog vragen zijn dan kun je het bestuur altijd benaderen via telefoon, app of info@scouting63.nl

Met vriendelijke groet,
Bestuur Scouting ’63