Hoi allemaal,

Zoals ieder jaar wordt ook dit jaar weer een herfstdropping georganiseerd. Tijdens deze dropping wordt je ergens gedropt en zal je de weg weer terug moeten vinden naar het clubgebouw. De herfstdropping staat dit jaar in het teken van: Vleermuislaan 10

De herfstdropping zal plaatsvinden op vrijdagavond 15 oktober. De aanvang is vanaf 18:30 uur op het Clubgebouw van Scouting ’63, Kerklaan 102 in Leimuiden. Om 0:00 uur verwachten wij de laatste groep terug. Om lange wachttijden te voorkomen vragen wij om een voorkeurstijd in te vullen voor de droptijd. Mocht het ons niet lukken om de groep op de gewenste tijd te laten droppen, laten we dit per mail weten.

Kinderen van 5 t/m 12 jaar mogen meedoen aan de herfstdropping. Er is een speciale kindertocht voor kinderen van 5 t/m 7 jaar (bevers). De andere tocht is voor kinderen tussen de 8 en 12 jaar. De kosten voor de herfstdropping bedragen 3,50 euro per persoon en de groepjes kunnen op de dag van de dropping betalen op het clubhuis. Tijdens de tocht staan er diverse posten van Scouting ’63 langs de route en onderweg zullen ook versnaperingen te verkrijgen zijn.

Een groepje bestaat uit maximaal 8 personen. Dit is inclusief de begeleiding. Let op! De leiding van de speltakken loopt niet mee met de groepjes.

De inschrijving voor de herfstdropping gebeurt ook dit jaar via een online inschrijfformulier. Dit is de link voor het formulier:

Vul het inschrijfformulier voor 15 oktober in.

Voor vragen over de dropping kan gemaild worden naar activiteiten@scouting63.nl of contact opgenomen worden met Wiebe van den Berg: 06-18644222.

Wij hopen natuurlijk dat jullie allemaal komen op 15 oktober!