Hallo allemaal! Met een aantal leiding hebben we de Scoutscraft ’63 Minecraft server gemaakt!

Handleiding
Als je op de server wilt spelen heb je geen Minecraft nodig, volg onze handleiding om op de server te komen!

Kaart
We hebben ook een online kaart van de server. Deze kan je vinden op mc.scouting63.nl. De kaart wordt elke nacht om 3:00 bijgewerkt, dus als je je creaties niet meteen ziet zal je even een dag moeten wachten.

Landjes
Op het scouting terrein mag je geen blokken plaatsen, hierbuiten wel. Als je een mooi stuk land gevonden hebt buiten het terrein kan je aan de leiding vragen of ze je land beschermen, dan kunnen alleen jij of je vrienden daar bouwen/slopen.

Regels
Op de Scoutcraft ’63 server gelden dezelfde regels als bij de Scouting opkomsten. Niet pesten, schreeuwen etc. De leiding heeft altijd het laatste woord en als je je misdraagt kan je apart gezet worden.

Foto’s
Hopelijk tot snel! Groetjes van Toon, Wim en Stan!